صبا

صبا
به وبلاگ من خوش اومدین
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبا و آدرس iran-saba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بریم تا بگم این آموزش چطوره که فرقش یه کم زیاد هست

خوب همونطور که می دونید شما باید قبل از اینکه وارد اینترنت و حالت LAN بشید باید یه کم بعضی از چیزا رو بلد باشید.

خوب همونطور میدونید باید خونه بسازید و سرباز و قهرمان ( Hero ) البته خودتون کامل می دونید.

بهتره برای شروع بازیو به صورت Single (تک نفره ) بازی کنید من یه سری کد توی مطلب بعدی معرفی کردم مخصوصا کد پول رو. حتما ازش استفاده کنید حتما میگید خودمون بلدیم بازی کنیم نیازی به کد تقلب نیست باید بگم اتفاقا برعکس واسه شروع کد تقلب نیازه بعضی وقتا لازمه که کد تقلب رو بزنید ببینید قراره چی بشه چه چیزایی داره و ... و... پس ازش استفاده کنید.

خوب من دو حالتو بلد هستم واسه بازی کردن خوب براتون هر دو حالت رو توضیح میدم :

حالت اول : حالت کامپیوتری

خوب در این حالت باید بگم که شما به روشی که کامپیوتر عمل میکنه شما هم عمل می کنید یعنی مثل کامپیوتر اولین خونه خونه ای هست که تولید سرباز می کنه و یه خونه واسه غذا هستش.

خونه ی بعدی شما خونه ی قهرمان هستش هر یک مرحله ای که خونه اصلی رو ببرید بالا میتونید یک قهرمان دیگه هم بگیرید. (ما پیشنهاد می کنیم که واسه شروع هر سه تا هیرو رو بگیرید - چرا که نیاز هست به تمرین و باید بهترین و خوبترین از نظر خودتونو انتخاب کنید )

بازم هم میرسیم به ساخت یک خونه واسه غذا (توجه) میزان غذا دهی در هر کدام از نژادها متفاوت است می توانید لیست زیر را ببینید.

نام نژاد میزان غذا دهی درصد پیشنهاد ما
Human - انسانها 4 ( تقریبا) 10%
Orc - غولها 8 ( تقریبا) 10%
Undead - نیروی بیگانه (نابودنشدنی ها!) 10 40%
Night Elf - نیروی خوبی (پرهای شب!) 10 40%
بهترین انتخاب ؟؟ بهترین واسه تازه کارها : Undead & Night Elf بهترین واسه قوی ترها : Human & Orc

خوب دیگه انتخاب نهایی رو به شما واگذار می کنم

ادامه میدیم : همیشه کامپیوتر بعد از ساخت خونه قهرمان و دو تا خونه غذا بازم هم یکی دیگه خونه سرباز دهی میسازه ! (چرا؟) پاسخ : زیرا بتواند تعداد سربازهای بیشتری تولید نماید و برای ارتقا به مشکل بر نخورد! ( ما برای تازه کارها پیشنهاد ساخت دو خانه رو نمی کنیم! باز هم بسته به شماست مطمئنم بهترینو انتخاب می کنید!)

بعد از ساخت تعداد 5 تا سرباز یا به اصطلاح  Unit و 1 قهرمان حالا برید و مبارزه رو شروع کنید تا Level بگیرید ( بالاترین و آخرین Level  ده 10 میباشد)

خوب بازم توجه کنید تا Level شما به 6 نرسه از قدرت اصلیتون نمی تونید استفاده کنید چرا اگه به 6 برسه قدرتهای جذابی پدیدار می شود ( در آموزش های بعدی به سراغ هیروها میریم و قدرتهاشونو معرفی می کنیم )

بهترین راه اینه که شما همیشه تعدادی Unit یا سرباز در کنار خونه اصلیتون بزارید تعداد 10 تا واسه وسطای بازی پیشنهاد می کنیم تا زمانی که آنها دفاع می کنند بتونند یاراتون بیاند کمکتون و میشه گفت بیشتر واسه مردن ساخته میشن!!) (توجه!) در صورتی که در حال حمله هستید دقت کنید این نیروها بدرد میخورند و باید اونا رو جلو بیارید و میتونند کمک تاثیر گذاری رو داشته باشند .

(توجه!) لطفا دقت کنید که همیشه یک Worker (کارگر) را برای معادن ارسال کنید چرا که طلا خیلی مهمه برای گرتن طلا باید نیروهای محافظ آن را نابود کنید!

(توجه!2) Night Elf خونه های غذای آن دارای دریافت خون می باشد با نزدیک شدن به آن یا حرکت به سمتشو جون بگیرید .

(توجه!3) Undead ها دارای قورتهای ویژه ای هستند و میشه گفتن قوی ترین ها در بین همه هستند اما اگر یکی از هیروهای حریف مثل Night Elf حمله کنه میتونه کلی آسیب بزنه!

(توجه!4) از نیروهای خود در هنگامی که به دمشن حمله می کنید استفاده کنید1

(توجه!5) همیشه واسه پیروز شدن دقت کنید که همه تون به یکی حمله نکنید!! مثلا یکیتون به یکی از اونها و دیگری به یه یار دیگر از اونا اینطوری نمی تونند به همدیگه کمک کنند!

(توجه!6) همیشه اولین چیزی که از حریف میزنید Hero یا قهرمان سپس Tower یا دیوارهای مدافع یا محافظ چرا که باعث میشن یاراتونو بزنن و اینطوری طلف بشن.

(توجه!7) همیشه دقت کنید که کارگرها Worker ها رو نابود کنید چرا که اگر فرار کنند میرن و پیش یاراشون خونه میسازند.

(توجه!8) توجه کنید تا آخرین خونه حریف رو بزنید چرا که تا نابودی آخرین خونه اون هنوز نابود نشده! ( در بازی های گروهی توجه کنید باید کل تیم حریف رو بزنید!

(توجه!9) توجه کنید که مراقب هیروهای Night Elf باشید که 6 نکنند ( منظور این است که از مرحله 6 شون استفاده نکنند چرا که باعث نابودی خیلی از خونه ها میشه و شایدم ممکنه همه خونه ها رو بزنه!

(توجه!10) به حریفتون رحم نکنید!! منظورم این هست بهش فرصت ندید که Tower بسازه چرا که ممکنه ضعیف باشه ولی همین Tower ها بهش کمک بکنه!! ( البته تو بازی های تمرینی و خودی و دوستانه لازم نیست سریع حمله کنید )

خوب این بحث خیلی ادامه داره دیگه که بگم پرنده هم خیلی تاثیر داره و میتونه کمک بکنه و نکته های زیادی هست که توی آموزش بعدی خواهم گفت لطفا با آموزشهای بعدی همراه باشید سعی می کنم یه هاست خوب پیدا کنم و تصویریش کنم که اینطوری میتونید بهتر یاد بگیرید اگه خواستید براتون فیلم هم بگیرم تا راحت تر یاد بگیرید بازم تشکر فراوان دارم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین. این وبلاگ در مورد همه چیز هست :) امیدوارم بتونه بهترین واسه شما باشه.
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 12554
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1